W jakim obszarze szukasz pomocy?
Poradnia Lidera to indywidualne wsparcie dla formalnych i nieformalnych liderów w przeprowadzaniu zmian w organizacjach, ale też w życiu prywatnym, rozwoju oraz w zapobieganiu wypaleniu zawodowemu. Powiedz, w jakim obszarze możemy Ci pomóc?
Organizacja pracy
problemy związane z organizacją i systemem pracy, priorytetyzacją zadań oraz zarządzaniem sobą w czasie, które mogą wywoływać poczucie chaosu i braku czasu.
Motywacja
problemy związane z emocjami oraz brakiem motywacji i zaangażowania pracowników, a także skutecznością działań przełożonych w tym obszarze.
Komunikacja
problemy związane z brakiem lub złą komunikacją, zaburzonym przepływem informacji, zarówno między pracownikami, jak i ze strony przełożonych.
Obowiązki
problemy związane z zakresem obowiązków (w tym: nadmiarem), delegowaniem i braniem odpowiedzialności oraz podejmowaniem decyzji.
Współpraca
problemy mające swoją przyczynę w rozwiązywaniu konfliktów, trudnościach ze współpracą między działami lub zespołami, zjawiskiem silosów, a także rotacji w zespołach.
Kompetencje
problemy związane z brakiem wiedzy, doświadczenia lub umiejętności zarówno wśród pracowników jak i przełożonych.
Feedback
problemy związane z zakresem obowiązków (w tym: nadmiarem), delegowaniem i braniem odpowiedzialności oraz podejmowaniem decyzji.
Strategia
problemy związane z określeniem, rozumieniem misji, wizji oraz celu. Zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianą oraz współpraca z interesariuszami.